Posted By Mikael Andersson Posted On

Kaskade taler ‘Justering af forventninger’ til udsolgte Drive-In-serier

På Halloween afsluttede Kaskade en fem-dages kørsel med drive-in forestillinger i City National Grove of Anaheim i det sydlige Californien. De seks udsolgte shows blev promoveret af Versa Entertainment og Nederlander Concerts, hvor sidstnævnte har draget fordel af den rigelige parkeringsplads ved siden af ​​Angels Stadium.

Siden pandemien stoppede regelmæssig koncert i USA i midten af ​​marts, har Nederlander Concerts svinget til at være vært for en regelmæssig drive-in-serie kaldet Drive-In OC. Nederlander blev lanceret med flere udsolgte forestillinger fra Andrew McMahon i juli og har været vært for 50 drive-in-shows, der har tjent mere end $ 2 millioner. Kaskades mini-opholdssted vil blive fulgt op af mindst syv flere forestillinger i år.

Over fem dage i oktober udførte Kaskade seks sæt, inklusive et specielt Halloween-matinesæt til første respondenter. Den elektroniske superstjerne sagde om at vende tilbage til scenen efter en lang Covid-tvunget pause, “Det var som at genoprette forbindelse til en gammel ven. Der er ingen anden måde at beskrive det på.”

Forud for hans næste forestilling fra 12.-14. November på Alameda County Fairgrounds i Pleasanton, Californien, udfylder Kaskade Billboard på, hvordan det er at vende tilbage til vejen og spille til biler i stedet for folkemængder.

Hvordan var det at optræde foran et drive-in-publikum i modsætning til et publikum på en klub eller en festival?

Det var bestemt et skift. Jeg var nødt til at tilpasse mine forventninger så vidt reaktion og energi kom min vej fra publikum. Det tog mig tilbage til de dage, hvor jeg var åbneren, og man virkelig kunne se meget plads mellem mennesker. Men når du holder op med at se på rummet og begynder at se folket i stedet, er det når du kan se, at det ikke engang er så godt som det var, det kan endda være bedre. Disse mennesker følte på samme måde som mig – overvældet af, hvordan det føles at være sammen igen.